Сьогодні ми працювали над вивченням стратегій оцінювання. Я проаналізувала власну стратегію оцінювання та ознайомилась з прикладами планів оцінювання для визначення компонентів оцінювання, які найбільше сприяють успіхам учнів. У класах, які навчаються за системою, в якій учні знаходяться в центрі навчання, вони активно залучаються до процесу оцінювання. Така їхня нова роль може бути незвичною і непростою для учнів, а також вона може виявитись складною і для мене, як вчителя.
У малій групі ми обговорили ідеї щодо проблем, що виникають під час залучення учнів до процесу оцінювання та засобів і стратегій їх подолання.
В цьому модулі ми також спланували інструмент оцінювання свого прикладу учнівської роботи ,вносили зміни до плану вивчення теми.
У малій групі ми обговорили ідеї щодо проблем, що виникають під час залучення учнів до процесу оцінювання та засобів і стратегій їх подолання.
В цьому модулі ми також спланували інструмент оцінювання свого прикладу учнівської роботи ,вносили зміни до плану вивчення теми.
Комментариев нет:
Отправить комментарий