Працюючи в малих групах, ми розповіли один одному про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Пропозиції та коментарі, які я отримала від колег, допомогли мені удосконалити приклад та мою стратегію оцінювання.Потім ми заповнювали документ "Опитування щодо забезпечення диференціації "з папки "Диференціація" для оцінки реалізації диференціації навчання в своєму класі. Це самооцінювання може допомогти мені правильно спланувати свою наступну діяльність щодо диференціації.
Ми знову мали можливість переглянути та вдосконалити свій план. Я включила в план таку діяльність учнів, яка допоможе їм самим визначати напрямки свого навчання та розвитку.
Ми знову мали можливість переглянути та вдосконалити свій план. Я включила в план таку діяльність учнів, яка допоможе їм самим визначати напрямки свого навчання та розвитку.
Комментариев нет:
Отправить комментарий