пятница, 1 ноября 2013 г.

Рефлексія. Модуль 9.

Працюючи в  малих групах, ми розповіли  один одному про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Пропозиції та коментарі, які я  отримала  від колег, допомогли мені удосконалити приклад та мою  стратегію оцінювання.Потім ми  заповнювали документ "Опитування щодо забезпечення диференціації "з папки "Диференціація" для оцінки реалізації диференціації навчання в своєму класі. Це самооцінювання може допомогти мені  правильно спланувати свою наступну діяльність щодо диференціації.
Ми знову мали можливість переглянути та вдосконалити свій план. Я включила в план таку діяльність учнів, яка допоможе їм самим визначати напрямки свого навчання та розвитку.

Комментариев нет:

Отправить комментарий